Greetingsmiriam.reismee.nl

Nog maar een maand!!?? :0

hoi allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven.

Ik zit hier inmiddels alweer bijna 4 maanden en vandaag over een maand zie ik mijn ouders alweer! Daar heb ik wel super veel zin in, maar ik heb niet zo veel zin om van alle leuke mensen hier afscheid te moeten nemen

De afgelopen maanden heb ik weer een heleboel leuke dingen gedaan!

Zoals ik in mijn vorige blog al had verteld zat ik in het school badminton team, hiermee was ik na districts zelfs nog doorgestroomd naar regionaal met mijn dubbel maatje, ook speelden wij voor het eerst samen! Badminton is nu helaas over, het seizoen was dus niet heel lang.

halverwege het badminton seizoen begonnen ook het rugby- en atletiek seizoen. Hierdoor had ik een paar weken lang 5 dagen in de week na school sporttrainingen (soms van 15:30-19:30) en dan nog moest ik een aantal trainingen overslaan omdat sommige trainingen op de zelfde tijd waren. Daarom besloot ik te stoppen met de rugby trainingen, hier zou ik namelijk toch geen wedstrijden voor hebben, omdat er niet genoeg meiden waren voor een rugby team.

tijdens al mijn sporttrainingen heb ik naast al mijn internationale vriendinnen, ook super veel Canadese vrienden gemaakt, iedereen staat hier namelijk helemaal open voor internationale studenten.

Nu heb ik dus alleen nog 4 dagen in de week na school atletiek training, maar gelukkig sleept mijn gastzus mij na de training nog vaak mee naar de fitness.

Voor atletiek doe ik de 3000 meter en speerwerpen, afgelopen donderdag en vrijdag waren de districts, en met beide onderdelen ben ik door naar regionaal (er was niet super veel competitie in districts hoor!).

Het weer begint nu een stuk beter te worden, tijdens mijn 3 km run op donderdag was het zelfs boven de 30 graden!

Verder ben ik in de afgelopen weken nog gaan bowlen met alle uitwisselingsstudenten in mijn regio, zijn we naar een trampolinepark geweest met mijn gastzussen (echt super leuk), en we zijn naar Halls harbour geweest waar het grootste getijden verschil van de wereld is!

Verder ga ik vaak naar Halifax met mijn gastgezin, en doe ik heel veel leuke dingen met mijn vriendinnen. hiervan heb ik ook een aantal foto's toegevoegd.

Ook blog ik voor travel active (mijn reis organisatie) er staan al 2 blogs op https://blog.travelactive.nl/ en binnenkort komt er een derde blog op te staan.

Greetings, Miriam


Reacties

Reacties

Ilonka

Geniet nog maar even van de laatste weken.
Wat een geweldige ervaring; dit pakken ze nooit meer van je af!

TI

he nicht, leuk weer wat te horen van je!
Leuk te horen dat je het zo naar je zin hebt, geniet er nog even lekker van en wij kijken al uit om je weer te zien hoor.

lieve groetjes van ons

Afra

Hoi Miriam, Fantastische ervaringen en wat fijn om je ouders over een maand weer te ontmoeten. Zij kijken er ook naar uit hoor :). Geniet er nog van en tot ziens in Nederland weer. Hartelijke groeten!

Sanne

Super leuk blog Mir! Geniet er nog maar even van die maand vliegt voorbij! ;)

Gustabo

Leuk bericht, jammer dat de tijd veel te snel gaat. Geniet nog ff lekker!

Henny

Hoi meis, gezellig weer wat van je te horen en dat je nog steeds zo geniet. Ik wil wel even laten weten dat hier ook wel leuke mensen wonen hoor!!!Verder wens ik je een fijne vakantie met je ma en pa. Als je weer thuis bent kunnen we weer eens naar de pannenkoekboerderij. Of is dat dan niet meer zo leuk???Na al je belevenissen, we zullen wel zien Groetjes van ons doeoeoeoeoeoeg.

moedertje

Toch wel aardig dat je t ook nog een leuk vindt om ons weer te zien :) Ik vind eigenlijk ook wel dat de tijd heel snel gaat. Het leek me wel heel erg lang dat ik je niet zou zien, maar nu ben ik alweer dagen aan t aftellen. Heb er bar veel zin in om jou te knuffelen en om te zien waar en met wie je daar alles hebt beleefd. En natuurlijk je gastmoeder en -zussen te ontmoeten. Zou je hier weer kunnen wennen???

Justin Trudeau

Dear Miriam,

Great to hear from you again, and i,m glad to hear about your enthuisiasm. Did you do the Cape Breton trail yet, it,s worth it.
Through inside information i,ve found out that your parents are coming this way, i hope you guys have some time to do some driving, and see great landscapes and cities. Maybe you have time to see Parliament Hill.

Yours, Justin Trudeau, Ottawa

Liefste zus

Hee Mir, ik lees je blog nu pas. Jammer dat je alweer bijna afscheid moet nemen van al je vrienden en nieuwe 'familie' daarzo. Maar ik heb ook wel weer zin om je te zien hoor!! Hopelijk vind je het leven niet opeens heel saai hier, na al die leuke dingen die je daar elke week doe.
Tot over 25 dagen!!

Ellen voetman

Hey Mir, samuel telt af. Je stuurt regelmatig snappies die hij op de voet volgt. Ook de dropjes waarvan je er elke dag 1 neemt ??!! Daar had hij het van de week over. Superrr dat je het zo naar je zin hebt. See you. ????Dikke knuffels van alle voetjes hier hoor ????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!